İzleyiciler

8 Kasım 2011 Salı

Bitenler...Nivea & Innova

Aklımda bir çok düşünce var acaba bölüm bölüm mü yayınlasma yoksa tümden yazsam mı şuan bilmiyorum.. Yazarken kara vereceğim sanırım..

Yüz Temizleme ürünlerinden başlayalım bakalım :) (şuan nerden resim ekleyeceğim onu aramaktayım :P )






Şimdi başlayabiliriz.... :)

İnnovaları,nivelaradan önce bitirdim. 2011 nisan gibi.. (çünkü taa ozamandan beri her gün blog yazmaya niyetlenip sonra yazarım diye bir köşede ufak bir koli dolusu bitmiş ürünleri beklettiğim için ancak şimdi yazıyorum :D neyse devam edelim ) Elimdeki temizleme ürünleri bitince ne kullansam diye araştırmaya başladım sonrasında bir kozmetikçide herkese fazlaca metedilipi gibi bende kandırılarak innovayı aldım.. Aşırı mentol kokan yüzümü cayır cayır yakan bir yıkama jeliydi kendisi :S ilk 1 hafta yüzümü yıkadıkça ufak ufak kırmızılıklar oluştu yüzümde, sonrasında geçti.. sanırım ilk zamanlar alışmaya çalıştı cildim. Yüzü gerçekten ferahlattı ama memnun kaldığım söylenemez. Çünkü o ilk 1 haftalık süreçte yüzümde cıkan kırmızıklar sivilce oldu ve ben onlarla oyanayıp iz bıraktım :S aslında kiri dışarıya cıkartıyomuş o yüzden kızarıp sivilceler cıkıyomuş.. bana pek öyle gelmedi..Toniği ise naneli su gibi bişeydi..Artık standının önünden dahi geçmiyorum... İnnova önerenlere... HAYIIIRRR diye tepkiler veriyorum.

Acaba ben mi cok abartıyorum diye düşündüm fakat genel bi araştırma yaptığımda hemen hemen herkes aynı durumdan şikayetçi.Boşa gitmesin diye kullanıp bitirdim..


Nivelar ise, teyzem almış kullanmıyormuş bana verdi. Nivea nn tüm ürünlerini çocukluğumdan beri kullanıyorum.. Hiç bir alerjik durumla karşılamşmadım. Çok muhteşem bir etkiside olmadı. Zarar vermesindense günlük rutine yardımcı olmasını tercih ederim oda ayrı.. Bitsin diye bolca boca ede ede kullandım.. Temizleme sütü kremsi olduğu için güzelce çıkarttı makyajı, Hoş hangi krem olsa çıkartı zaten :) Tonikse hoş kokuluydu.. Tekrar alırmıyım bilemiyorum.. Sürekli yeni ürünler deniyorum :)

Siz bu ürünleri kullandınız mı?? Düşünceleriniz neler??

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...