İzleyiciler

13 Kasım 2011 Pazar

EBAY Alışverişim..





















İnternetten alışveriş yasaklandı ama ben ebayı son 3 aydır fethediyorum. Bunlarda ilk parti siparişlerim :)

Siyah maskeyi her blogda gördüm hemen hemen ama almaya karar verdiğimde alışveriş çoktan yasaklanmıştı. Yasaklanmadan son parti de bi E.LF. alış verişi yapmıştım onunla ilgilide yakında bir post yayınyacağım.

Bildiğimiz gibi kozmetik alışverişi yasak ama ben siyah maskeyi aldım :) Artık şansıma geçti gümrükten belki, ama satın almadan önce satıcıya mail attım hediye olarak göndermesi için, bu şekilde en azından gümrükteki pos bıyıklı amcaların belki çok dikkatini çekmez diye düşündüm, hoş zarfın üzerine içerik olarak ''mask'' diye belirtsede sağ salim elime ulaştı. Ayrıca takipli kargoyla geldi kendisi. Maske 1-2$ civarındaydı ama 5.99$ kargoya ödedim ve birebir teslim ettiler. Kapıya bırakıp gitmediler :)

Diğer gördüklerinizi maskeden önce almıştım. Sadece siteyi deneme amaçlı aldım. Pekte ihityacım olan şeyler değiller aslında :)
Ruj fırçaları aslında şirinler 2'si 0.99$ ve free shippingle geldiler. makyaj çantası için uygunlar ama gördüğünüz gibi çok ufaklar :)

Mor olan, rimel sürme aparatı, bunla rimel sürmek daha kolay göyya ama bence daha zor :D gözümü kırpıştırmaktan süremedim bir türlü ama dikkatli uygularsanız kirpiğin dibinden ucuna kadr rimeli sürmeyi sağlıyor ve boyanmamış kirpik kalmıyor. Bol bol makyaj yapmaya vaktim olunca ancak kullanıyorum. Sabah işe yetişrme telaşıyla bi elimde çanta diğerinde ruj anca hazırlanıyorum :) 0.99$' a free shippingle aldım yine.

Pembe olan silikon yüz yıkama aparatı. Resimde pek belli olamamış ama üzerinde minik çıkıntılar var, ister yüz yıkma jelinizle isterk nemli yüzünüze kullanabilirsiniz. Çok yumşak ve cilde zarar vermiyor. :)


Minik pembe toka gibi olan ise, kirpik kıvırma aparatı, günde 5 dk kullanınca kirpiklerin daha kıvrık olmasını vaad ediyor ama bende pek işe yaramadı. boşa gitti 0.99$

Bunlar için postacı amcaları yoruyorum :( Bu ciclerin hepsi ya çin'den ya da hong kong'dan geldi :) Gelmeleri 25-45 gün arasında değişiyor. Ayrıca free shippingle takipsiz kargoyla geliyor ve tracking number vermiyolar, biraz salla pati geliyor ürünler diyebilirim, ben hızımı alamadım tabi bü sürü şey sipariş ettim. Eğer gelmezse para iadesi satıcının insafında denebilir. o yüzden çok pahalı olmayan şeyleri almaya özen gösteriyorum yada takipli kargoyla almak gerek :)

Bence çok eğlencelii :)



5 yorum:

kitten dedi ki...

ben de aldım bu maskeyi, ama amerikada şu an, aralıkta getirecek erkek arkadaşım gelirken:)

betty boop dedi ki...

ama çok umut bağlama derim canım, bi kaç güne maskeyle igli bir yazı hazırlayacağım :) 2 den fazla almasın derim ;)

Adsız dedi ki...

güle güle kullan canim yeni ürünlerini <3
ben nedense hic internetten birsey siparis etmiyorum... epaye bir ara bende üye olam.

kitten dedi ki...

yok amerikaya ebayden gelişlerde bir sorun olmuyor ayrıca çoğu satıcı free shippingle gönderiyor, benimki çok ucuza geldi bu sayede:)

betty boop dedi ki...

sen neler getirttin canım amerikadan. ben takı falanda alıyorum genelde hong kong ve çin den geliyor :)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...