İzleyiciler

7 Aralık 2011 Çarşamba

Avon Siparişlerim

Avondan verdiğim siparişlerim geçen hafta geldi. Yazısı biraz geç oldu.. Çünkü çok güzel bi kampanyası vardı. 1 parfüm alan 2 si hediyeydi ve bu 3 lü sert yalnızca 30 tl... E benimde kullandığım kokula rolunca tadından yenmedi hemen kaptımmm.. 2 tane Little Black Dress aldım 1 tane de sanırım yeni çıkmış yada ben yeni keşfettim Eternal magic.. Rujlar ise tanesi 3 tl'ydi kaçırmadım tabiki. Göz çevresi jelini daha önce aldım onunla ilgili Ayrıca yazı hazırlayacağımm...


Little Black Dress zaten favorim, bir çok kişide ayıla bayıla kullanıyor, kalıcılığına, etkisine bayılıyorum. Ortadaki Eternal Magic'de çiçek yoğun hafif purdamsı,vanilya notaları olan mis gibi bi koku.. Eğer elimdeki parfüm stoğu olmasaydı 2. bi set daha alırdım ama kendime dur dedim :) Bu arada yeni katologda Little Black Dress'in Little Red Dress olarak yeni çıkan kokusunu gördüm onada bayıldım. Oda kampanyada parfüm +deo 30 tl yine çok güzel fiyat. Belki dayanamaz alırım. Bu little black-white-red dress serisine seviyorum... :) Yılbaşı içinde güzel bi hediye olmazmı ama. Bu aldıklarım 30ml'lik çanta boyu. Çok şirinler değil mi :)??





Avon'un rujlarını seviyorum. Yapıları yumşak,sürümleri kolay.. Renk seçeneği ise oldukça fazla. Fiyatlarıda uygun. Bunlar color trend serisinden. Swatchları aşağıda...






Soldan sağa;

Rich Berry, Raisin Wine, Vino Disco

Tanesi 3 tl'ye güzel fiyat. 7 tane renk seçeneği vardı,Bana en uygun olan 3 rengide kaptım.. Diğerleri çok açık kalıyordu,yoksa onlarıda alacaktım :)







2 yorum:

Adsız dedi ki...

çok tşk. heryerde bu bilgiyi arıyordum

kitten dedi ki...

rich berry bende de var, çok güzel bir renk:)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...