İzleyiciler

7 Aralık 2011 Çarşamba

Benefit Lyin' Eyes

Bu ürün ebay sayesinde Amerika'dan aldım..kargo dahil 8$ dı. ( tüm makyaj malzemelerimi amerikadan getirtiyorum aşağısı kurtarmaz :D ) Ürün orjinal her bişeysini kontrol ettim. Türkiye'de varmı bilmiyorum. Çok fazla benefit delisi değilim. Sadece meraktan aldım diyebilirim. Şnas eseri medium almışım rengini tuttrudum. Yapısı güzel, fırçası sayesinde kullanımı kolay. Kapatıcılığı harika diyemiyeceğim malesef, yada ben yüzümle çok oynadığımdan bana dayanmıyor ama farların kalıcılığını arttıroyr, far bazı olarak bile kullanılabilir bence. Öyle yağlı bir yapısıda yok, hafif bir ürün.

Çok fazla concealer kullanmıyorum o yüzden pekte uzmanı değilim. Ama sevdim :)


1 yorum:

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Benefit türkiyede var.twiiterda ve facebookda da her birşeylerinden haberdar olabilirsin

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...