İzleyiciler

6 Aralık 2011 Salı

EBAY Alışverişim Vol:3

Evettt cicilerimin bir kısmı geldi, bir kısmı yolda, bir kısmıda foto çektirmek ve yayınlanmak üzere rafta bekliyorlar :) Her gün zarflarıma yeni birisi ekleniyor, kah beğeniyorum kah hayal kırıklığı yaşıyorum,resimlereden alışveriş yapmak zor tabi ama artık öğrnedim, bunlar acemilik siparişlerimde e anca geldi uzak doğudan :D Son zamanlarda Hogn Kong bana çalıştım :D

Başlayalım bakalım :)





Makyaj çantası,benefit concealer,ayakkabı içi silikon,kelebek kolye,kare küpe,iip küpe,belli olmasada inci kelebek küpe :) buranın hepsi toplamda 20 tl falan tutmuştur. Makyaj çantasından inanılmaz memnun kaldım, tam ihtiyacıma göre. Ayrıca iç kısmında fırçaları koymak için bölmesi var. Tamda böyle birşey ararken çıktı karşıma. rengi ise çok sevimli geldi :)




Benefitimm teee ABD'den geldi orjinal ürün, kargo dahil 8usd falandı rastgele sipariş verdim ve 1 haftada ulaştı, renk:medium. TR'de varmı bilmiyorum ama çok memnun kaldım. tekrar bulursam alacağım, zaten sonrasında detaylı bir post hazırlayacağım bununla ilgili.





Kelebek kolyemmm, çok güzel duruyor :)





Bu minik incili kelebek küpe..






Bunun değişik bir rengini daha önce C&A dan 13 tl ye aldım. ASncak gel görki burda 1$.. bi kaç rengini daha aldım yakında yayınlayacağım..

Fotolar akşam çekilidiği için pek net değiller: idare edicez artık :)



0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...