İzleyiciler

19 Aralık 2011 Pazartesi

Golden Rose Manyetik Oje No:5

Bu yenilikçe akıma dayanamayıp bende aldım :) Oje bildiğimiz oje kıvamında.. Çatlayan oje gibi yoğun bir kıvam değil yani... Özellikle gri seçtim ki her kıyafetle uysun :) Bir çok renk seçeneğini bir anda çıkarmışlar.. Kahvesinden,moruna,bordosuna,yeşiline kadar..Fiyatı 6.90tl.. Diğer markalarında aynı seriden çıkartması yakındır.

Oje kutusundan ufak bir mıknatıs çıkıyor. Ojeyi sürer sürmez mıknatısı tırnağınıza tutuyorsunuz. VEEE ta taaammmm :)




Ama pek zahmeyli oluyor. Öyle tüm tırnaklara süreyim sonra mıknatıs tutayım olmuyor. Anında görüntü olması gereken bir durum yani. 15 sn kadar mıknatısı tutmak gerek. 3 farklı seçeneği var. Düz tutunca bu şekilde oluyor. Yan tutarsanız paralel çizgiler oluyor. Verev tutarsanız daha yatık oluyor.. Değişik şekiiler denenirmi bilemiyorum :D Bakmak gerek :) Mıktanıtısın uzaklığını çöok iyi ayarlamak lazım. Mümkün olduğunca yakın olması gerekli ama tırnağa değdirmemek çok zor oluyor.. Kaç kez silip sürdüm hatırlamıyorum :)





Ama tırnağın kenarlarınada mıknatısı tutmak gerek yoksa ortada kalınca pek manası kalmıyor ojenin. Ayrıca her sürüşte şişeyi iyice çalkalamak gerekiyor..






Aklım kırmızında da kalmadı değil hani.. Ben oldukça beğendim.. Çatlayan ojelerden daha çok tutulacağından eminim... Zaten normaldede yapılan manikür tarzıydı bu.. Tek seferde olması gayet güzel olmuş.. İnovatif insanların kozmetik dünyasındaki aktifliğinin devam etmesini bekliyorum :))





Not: Fotoğraflar akşam ve telefondan çekildiği için pek net değil :) Gün ışığındada çekip ekleyeceğim...









2 yorum:

hayatreceli dedi ki...

aa ne ilginç geçemlerde birinin postunda daha gördüm sanırım bunu iyice dikkatimi çekti şimdi yılçaşı gecesi için çok güzell bence hemen almalıyımm:)

sevgilerr öpüyorumm

PAPİŞ STYLE dedi ki...

kendime aynı markanın mat ojesini alırken satan kız bu da var demişti, biraz anlattı.ama ben yok bana göre değil, ben çocuklu kadınım hiiiç böyle şeylere vaktim olmaz,olamaz benim deyip almamıştım.Sende çok güzel durmuş ama ben o kadar sabredemem valla:-))

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...