İzleyiciler

30 Ocak 2012 Pazartesi

Bitenler..( Şampuan&Saç kremi)


Palmolive Naturals Şampuan Serisi

Bu şampuanları yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum. Eskişehirde öğrenciyken keşfetmiştim. Eğer eskişehirden okuyucularım varsa Simge kozmetiği bilirler.. Ordan bulabilirler. Fiyatıda 1.99tl ve 400 ml. Orjinaller. Ve sapasağlam ürünler.. Geçen sene gittiğimde 50 tane alıp dönmüştüm :) Ankarada bulamadım açıkcası. 2çeşidi daha var. Onlarıda yazacağım..




Yeşil olan; Elma ve portakallı.Normal saçlar için ve günlük kullanıma uygun. Kokusu fresh. Ailenin diğer fertleri çoğunlukla kullanıyor.


Ben boyalı saçlar için olan Nar özlü olanı kullanıyorum.Kokusu çok güzel banyoyu sarıyor. Çok fazla köpürüyor. Azıcık bir miktar bile yeterli.. Temizlemesinide seviyorum.. Silikon var mı yokmu çok takılmıyorum açıkcası. Sonuçta hepsi kimyasal.. Renk korumasında da memnunum.

Çok seviyorum bu şampuanları. Banyo dolapları bu şampuan stoklarıyla dolu.. :)



Saç Kremlerim;

Pantene saç kreminide 2 yılı aşkın bir süredir kullanıyorum.400 ml. Yine bir market indiriminde 1.90 tl ye bulup hepsini almıştım :) Bu huyum iyimi kötümü bilmiyorum.. Ama çok memnunum. Saçları çok güzel açıyor. Tararken hiç karışma olmuyor..Kaçıncı şişeyi bitirdim hatırlamıyorum :) Yine stokta bolca mevcut..

Watsons Essential Saç Kremi; Yazın indirimdeydi 2. tl ye aldım. Kıvamı çok yoğun değil. Saçı çok çabuk yumşatmıyor. Bolca kullanmak gerekiyor ama ona rağmen baya berektli bir ürün. 500 ml
Yine de kullanılabilir. Ama mucize beklemeyin :)

Gliss Sıvı Saç Kremi.

Kullanıpta memnun olmayan yok heralde :) Yıllardır kullanırım. Ama bunu bitirmem uzun sürdü yaklaşık 1 yılda bitirdim bu şişeyi. :) Hepsinin farklı özellikleri yazıyor şişenin üzerinde ama bence de tek farkı kokusu. Saçları yumşak yapıyor ve kolay taranıyor. Ben nemli saça kurutmadan önce sıkıp tarayıp kurutuyorum :).

2. şişeyi çoktan kullanmaya başladım bile :) Kesinlikle saç bakım rutininizde olması gereken bir ürün :)















1 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

50tane miiiiiii
sacına göre sampuanı bulunca ve bu kdr ucuz olunca ınsan alır tabi
neden sasırıyoru ki
ben hala tam sampuanı mı blamadım

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...