İzleyiciler

2 Ocak 2012 Pazartesi

Ebay Alışverişim Vol:4

Bu kolyeler ebay de daha albenili duruyordu elime ulaşınca çokta resimlere aldanmamak gerek diye düşündüm ama yinede sevdim.. Mutlaka başka bi şekilde yine değerlendirim ben bunları.. Zaten çokta ucuza aldım malum çin pazarı :)





Bu çantanın bu kadar kaliteli çıkabilceğine inanamamıştım. Aldığım dönemde dolar kuru 1.71 tl idi 16$'a almıştım ve ücretsiz kargo ile. Gelmesinden şüphe duydum. üst üste çok sipariş vermiştim çünkü.. Ama geldi :)Krem rengi çok kullanışlı yaz çantası..Gözüme kestirdğim başka çantalarda var onları da alıcam ama dolar çok fırladı malesef :( Aynı paraya buralardan da bulabilirim diye düşünsemde yine içimdeki alışveriş canavarına dur diyemeyebilirim.. zamanla göreceğiz :)











Küpelerde yine sudan ucuz :) En çok turunculu olanı sevdim. Ortadaki biraz abartılı nerde nasıl kullanırım bilemiyorum ama farklı bişeyler yapabilirim yine onunla :) en son kırlangıçlı olanın yüzüğünü de aldım.. Takım olarak kullanacağım :)









Bu ipten yapılan handcraft küpelere taktım :) Yine biraz abartılı ama sade bi kıyafete hareket katmak için kullanılabilir. yinede sevdim :)





Bu da yüksek topuklu ayakkabılar için silikon.. Ne kadar foto çekersem çekeyim mor çıktı anlayamadım :( Henüz kullanmaya fırstaım olmadı ama yazlık ayakkabılar için daha uygun sanırım.. Ayakkabı vurmasını ve ayağın kaymasını önlemek amaçlı kullanılabilir :)






Görüldüğü gibi alışveriş yasağı falan tanımıyorum.. Aldığım herşey hemen hemen ulaştı. Ulaşmayanların ise para iadelerini aldım.. Yeri geldi aynı gün 3 paket aldım yeri geldi kozmetik ama hiç bir sorun yaşamadım.. Umarım yaşamamda çünkü ebay olmadan asla diyorum :)

























7 yorum:

Unknown dedi ki...

hepsini gule gule kullan canım.Cantan dediğin gbi kalıtelı duruyor.En yukardakı soldakı kolyeyede bayıldıgımı söyleyeyım. :)

hayatreceli dedi ki...

kuşlu kolya çok güzell hatta hepsi güzel ama en çok dikkatimi çektii güle güle kullan canım ..:)
sevgiler...

Lame ve Dore dedi ki...

Merhaba bloğunu yeni keşfettim çok beğendim:) Bende ebay'den alışveriş yasağı öncesi çok ürün alıyordum fakat yasak sonrası cesaret edemedim, alında ysak kozmetiğe geldiyse çanta ya da takının gelmesi gerekir, çok mantıklı geldi, özellikle aldığın çanta beni fazlasıyla gaza getirdi:)) Çantayı aldığın satıcı adını öğrenebilir miyim acaba? Birde kozmetik ürün alırken satıcıyı üzerine kozmetik yazmaması gift şeklinde yazması şeklinde tembihliyor musun merak ettim..Nasıl ürünler geliyor bir tüyo var mıdır?? Bende almayı çooooooook istiyorum:(((

Unknown dedi ki...

hepsi çok güzel tatlım güle güle kullan

betty boop dedi ki...

*** merve'cim çok teşekkür ederim :)

*** reçelim ben de kuşlu kolyeyi çok sevdim aslında beğendiğimin 2 yanında bordo kuşlar vardı ama buda sevimli :)

*** lame ve dore; çantanın satıcısı;

xxxxxstore ben bundan aldım..free shippingle.ama yaklaşık 45 günde geldi :) her ne aldıysam hepsi gift olarak geldi özellikle zarflara dikkat ettim. kozmetik olarak ebaydan benefit concealer aldım abd'den ve 1 haftada geldi. 10 gün öncede bb krem sipariş ettim bakalım gelcekmi. ama satıcılar özel mesaj atıyorum gift olarak gönderin diye.. valla alışveriş yasağı cıktığından bu yana ben hep aldım. aldıklarımı blogdan da takip edebilirsin:) bi sürü şey aldım :) daha da alacağım.. gelmeyince zaten para iadesini yapıyorlar, gelmeyen 3 4 tane küpem var hepsinin de para iadesini aldım..Özel bir tüyosu yok belki ama ben şuna dikkat ediyorum.. alcağım ürünler 2 denf azlaysa farklı günlerde ödeme yapıyorum eğer bid olarak akzandıysam 2.günün sonunda ödüyorumki diğerleriyle aynı günde gönderilip gümrük kapılarında dikkat çekmesin diye.. tek tüyo bu olabilir :) benim arkdaşım bateri zilleri,davullar getirtti.. onlar bile geliyor aslında yasağa çokta takılmıyorum.. Ama elf,cheapsemlls..vb yerlerden almadım yasaktan sonra.. zaten muadiileri burdada var.. öenmli olan olmayanı almak :) heleki ankaradaysan seçenek daha çok watsons ve rossmanlar yetiyor o konuda bana.. ama çantalara hayır diyemiycem alıcam :D dolar biraz düşse daha iyi olcak tabi. yoksa pek anlamı kalmıyor :(

*** benden bir şeyler, sanada çok teşekkür ederim :)

pebbles dedi ki...

Merhaba, cesaretinden ötürü kutluyorum seni :D, ben de takı alısverisinde bulundum fakat siparişi tamamlamadım tek bir satıcıdan alısveris yapmaya dikkat ettim, benim merak ettiğim sey tek satıcıdan maximum ne kadar takı alabiliriz, yani takılar zaten ufacık zarfa kolayca girebiliyor, gümrüktekiler falan zarfı acıp bakıyorlar mı acaba içlerine? tek seferde en fazla kaç takı aldın onu merak ettim,( bir satıcıdan aldıgın en fazla takı) ben biraz abarttım da sanırım korkuyorum suan :)

betty boop dedi ki...

canım gümrükte aynı pakette 3 adet sınırı var o yüzden 3 ü geçmemeye özen göster :) zarfı açmasalarda x-rayden geçiriyorlar oyüzden dikkatli olmak lazım 3 den fazlası ticari amaç taşır. bnm hiç aynı satıcıdan aynı anda aldğım ürün olmadı malesef.. ama aynı gün 3 den fazla siparişim olcaksa birer gün aralıklarla aldımki arada zaman farkı olsun ;)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...