İzleyiciler

29 Ocak 2012 Pazar

Make Up Factory Oil Free Fondöten

Tam bir facia...Kesinlikle ama kesinlikle uzak durun diiyorum... Bu fondöteni bir arayş içindeyken tunalı/pino parfümerideki '''çokkkk bilgiliii''' makyaj uzmanı olduğunu iddia eden arkadaşın tavsiyesi ile almıştım almaz olaydımm... 40 tl değil 4 tl bile etmez!!!!!!! Suç bendede var ne diye bildiğin yoldan şaşarsınki.. Oil free ama şöyle güzel böyle güzelll övdü dayanamadım hadi deneyim dedim... Tamam yağsız ama bana uygun değilki... Cildi çok yağlı olan birisi için belki....

Sürümü çok zor... Kuruyor hemen,dağıtamıyorsun...Yüzüme yağlı bi kredm falan sürüp ancak üzerine uygulamabiliyorum.. Kalıcılığı sıfırın ötesinde 2 saat sonra sürmemiş gibi oluyorsun.. Ama bu 2 saat içinde cildine bi bkaıyorsun tortu tortu.. Yarısına kadar zoraki kullandım.. Kapatıcılık diye bir şey hiç yok zaten...
Ancak fondöten bazı gibi kullanılabilir bi ihtimal boşa gitmesin diye... Çizgilere hemen doluyor ayrıca..


Fondötensiz bileğimin için..




Rengi pembe alt tonu mu sarı mı ne olduğu belli değil.....





Uygulanmış haliii, pek bir fark yok gördüğünüz gibi..





Burda biraz daha net anlaşılması üzere dağıttım..



Buda gün ışığında...





Bu markanın farlarından memnun olanlar var. Farlar güzel olabilir ama arkadaşlar bu fondötenin yanında bile geçmeyin... 40tl ye çok da şahane fondötenler alınabilir...

Ayrıca bildiğiniz yoldan da şaşmayın :) ;)


Bu kadar kötü bir ürün olamazzzzz!!!!!!!














6 yorum:

özge dedi ki...

bende bu markayı mufe ile karıştırdım biran,nasıl kötü olur dedim meğer değilmiş.Sadece nette görmüştüm bu markayı farları falanda uyduruk gibi gelmişti bana demek tunalıda var o fiyata loreal alınırdı ki true match oldukça iyi bir fondoten. neyse denemiş oldun diyelim dimi:)

Unknown dedi ki...

Kalıp gibi olmuş bebeğim :S Bende iki adet mim'in var <3

betty boop dedi ki...

*** Özgecim haklısın aklımda loreal almak vardı ama o an işte dedim hadi deneyeyim.. ama pahalı bir tecrübe oldu :)

*** Süslücüm bakıyorum mimlerine :)

GüzelGül dedi ki...

paylastigin icin tskler canim ben bu ürünü daha dogrusu bu markayi ilk kez görüyorum.Sende götürüp geri verseydin canim keske

Mein Blog/Blogum

betty boop dedi ki...

cnm aldıktan çok zaman sonra kullanmaya başladım.. götürsemde almazlardıı :(

MiskinKek dedi ki...

Bu markayı bir kaç kere görüp merak etmiştim. İyi ki blogunda rastladım.

Doğrusu üzüldüm senin adına, umarım bir daha ederi olmayan ürünlere denk gelmezsin şeker :)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...