İzleyiciler

24 Ocak 2012 Salı

Mini Alışveriş...

Bunları geçen hafta şok markete uğradığımda alıverdim :) 1+1 kampanyası gördüğümde kanım kaynıyor napayım :D Elidor saç kremlerinde 1+1 vardı :D Üstelik 5.90 tl'ye .. Söyleyin bana Kaçar mıııııııııı??? Bence kaçmazdıııı.... Bi kaç kez kullandım beğendimde.. Ama bitirnce yazacağım detaylarını ;)

Hobby zeytinyağlı el kremide beni de alll beni de alll diyince kıyamadım onuda kapıverdim.. Knedi 80 kuruş olur :D Yapısını ve kokusunuda sevdim.. Çantaya atmalık.. Kocaman krem tüplerini taşımak bazen zor geliyor yada ufak çantalar için ideal.. Krem işte en büyük ilgi alanım ;)











1 yorum:

Unknown dedi ki...

Hobby krem çok güzel bebeğim.Ama elidor ürünlerini pek tavsiye etmem.En azından içinde paraben gibi zararlı maddeler olanları :(Yine de iyi günlerde kullan ;)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...