İzleyiciler

20 Ocak 2012 Cuma

Yeni Cüzdanım../Collezione













Collezione'dan aldım bu cüzdanı. Yeni yıl haftasında. Resimler yine çok isteidğim gibi çıkmamış :)
İyi bir foto makinasına ihtiyacım var :) 9.90 tl ye almıştım bunu. Krem ve petrol mavisi rengi de vardı. Mavi olanında da aklım kalmadı değil :) Ama bu aralar kendime engel olmaya çalışıyorum. İhtiyacım olanı almaya çalışıyorum...

Cüzdanım çok yıpranmıştı. Bu kurtarıcım oldum :D Gördüğünüz üzere 5 kuruş yok cüzdanımda :D saç saç paraları mode:on Ama kartlık bölümü kabarık olunca aradaki ufak çıt çıt kapanmıyor ama olsun. Para bölümü zaten fermuarlı.. En üsttende üçgen tokası geliyor ve kitleniyor.. Ben sevdim

Hala varsa alın kullanın derim :)


Çekiilişime katılmayı unutmayın.... :)






1 yorum:

hayatreceli dedi ki...

hmm lame olması çok hoş beğendim ben:))
sevgiler canım

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...