İzleyiciler

10 Şubat 2012 Cuma

Bitenler..

Uzun zamandır bloğumla ilgilenemedim.. 10gün önce bitirdiğim ürünleri ancak yazabiliyorum.. Bakalım nelermiş ;)


Watsons Pamuk: Çok seviyorum.. Bu biten kaçıncı bilmiyorum. Çok çabuk tüketiyorum. Fiyatıda uygun :)

Dalan Dolive Krem: Muhteşem.. sadece 1 tl :) mis gibi kokuyor. Canım istedikçe sürüyorumm :)

Theramed Diş macunu: Kesinlikle çok güzel.. Yeniden stokladım bile. Temizlmesi,ağızda bıaktığı ferahlık hissini seviyorum. Tavsiye ederim :)


Wellness Beauty Body Milk: Bunu rossmaan dan 3.90 a aldım vanilya ve değişik bişey aromalı :D kokusunu sevdim.. hafif ve şekerli gibi.. Yapısı ve nemlendirmesini sevdim.. Ortalama 3 ay gibi bi sürede bitirdim.. Bir kaç çeşidi daha var ama en güzeli bu bence ;) tavsiye derim..

Watsons Hindistan Cevizli Duş Jeli: Kokusu fena değil ama kalıcıda değil.. Sıvı sabun gibi yapısı var yazın 1.90 tl ye bulunca stoklamıştım. Ballısı daha güzel ve kalıcı.. Aralarda alınabilir

Watsons Portakallı Vücut Peeling: Kokusu güzel içinde ufak partükülleri var. Bu minik boyunu 1 tl ye almıştım. Her versiyonunun böyle minik boyları var. Denemek için ideal. Duş jeli yerine sadece bu kullanılabilir.. Tekrar alabiliri..



Dove Deodorant: Kokusunu çok seviyorum.. Kalıcı ve koruması güzel.. Tek kötü yanı pudra izleri koyu renklerde iz bırakabiliyor ama yinede seviyorum..
Arada çok uzun sürede geçse kokusu çok güzel hissediliyor..

Dadya Lolita Lift: Yine yazın 1+1 kampanyasından aldığım bi ton parfümden biriydi.. Oldukça şekerli ve yoğun bi koku. Bebek bisküvisi gibi kokuyor bende :) sevdim ama çok uzun süre aynı kokuyu kullanamıyorum. Sıkıldım.. Kış için uygun bir koku.. Seneye yine alırım :)




Garnier 3'ü 1 arada Temizleiyici: Çok sevdiğim bir ürün.. Bu bitirdiğim 3. tüp. Maske ve peeling olarak kullanıyorum.. Naneli fresh bir kokusu var. Çizmeden güzel temizliyor. Düzenli kullanımda cilt renginde düzelme sağlıyor.. Zaten ürün vaadleri arasındada bu var. Tekrar kesnlikle alırım ve tavsiye ederim. Fiyatı max:10 tl oluyor..







0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...