İzleyiciler

4 Şubat 2012 Cumartesi

ÇEKİLİŞ SONUCUM :)


Burada bahsettiğim çekiliş sonucumu yarın açıklayacaktım ama dayanamadım bugün açıklıyorum...Gerekli elemeleri yaptım. İzleyecim olmadan izleyicinim diye yapılan yorumları dahil etmedim, adsız yorumlarda vardı ve bir kaç tane bay izleyicimde vardı malesef onlarıda eledim.. Hediye çanta olunca sadece bayanlar dahil edilir diye katılacaklarını düşünmemiştim :) bi dahaki sefer belirteceğim ayrıca.. 38 yorumdan 22 tanesini geçerli kıldım.. Dolayısıyla sizlerin yaptğı sıra değişmeden aralarda birer tane öne kaydı. Çekişi random org. ile yaptım

Veee kazanannnnn :) :)

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM oldu







Süslü'cüm iletişim bilgilerini mail olarak bekliyorum :) Tebrikler..

3 yorum:

Petrl dedi ki...

aaa canim tebrik ederimm :)
güle güle kullan.. sevgilerimle

renkli kuşla herşey tadında dedi ki...

TEBRİKLER:)) güle güle kullan :))

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim :)Çok daha güzellerini siz kazanın inşallah :) <3

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...