İzleyiciler

4 Mart 2012 Pazar

Alışveriş Hediyesi Makyaj Çantaları

Bu makyaj çantasını buradaki alışverişimde hediye etmişti :) Moda çarşısındaki Orhan parfümerideki Dilek Hanım.. Çok şirin bir bayandı gerçekten.. Ve fiyatlar çok uygun Ankarada olanlar bi uğrasın derim :)




Bu çantayıda
buradaki Tunalı Nedu kozmetik alışverişimde vermişlerdi. Kendisi She'nin setlerinden birini çantası olur :) İçide dolu olsaymış...



Az önce dosyaları karıştırıken bunların fotolarını bulup yayınlamadığımı farkettim. Hediye hediyedir teşekkürlerr :) Ama kendi içlerinden gelerek verilmediler.. Alışverişlerin ikiside ortalama 50 tl üzerinde tuttu.. Online eczanelerden 1 tanecikte 1 şey alsak mutlaka sample ürünler veriyorlar.. Ama ünlü kozmetik firmaları yada parfümeriler bu konuda cömert değiller malesef.. Herkes bu konudan yakınıyor zaten :) Eh bari makyaj çantası var onu verelim diyip çantaya atıveriyolar ki bunlardan bi taneside bir setten bozma... :(


Artık herşeyi online ortamda almaya başladığım için çokta önemli değiller.. Onların olsun :) Ben merak ettiğimi gidip alıyorum. Parama geçer nazım ;) Şimdide görünce aklıma geldi bi sitem ettim..


5 yorum:

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

çok güzel canım
güle güle kullan
:))

özge dedi ki...

evet kendileri hediye etmiyorlar,fakat beinm dikkatimi çeken lorealden 3 ürün alana çanta diyorlar o gün bir ruj alacaksam yok diyorum 3 ürün almayacağım tamam ruju alın verelim diyorlar,kimiside 3 ürün olmazsa asla olmaz diyorlar fişlerden kontrol ediliyormuş madem öyle diğerleri nasıl verebiliyor:)

bu arada orhan parfümeriyi çok duydum hatta moda çarşısında gezerken sağa sola baktım birsürü kozmetikçi var hangisi orhan:)

betty boop dedi ki...

özgecim çok haklısın.. kafalarına göre takılıyorlarr.. Mesela fondöten alana makyaj çantası ve rimel hediyesi vardı yılbaşında.. Sıradan bi çanta.. Kız 50 bin tane dil döktü almam için almamakta kararlı olduğumu görünce bi sürü testerı önüme döktü buda buda var diye.. Madem öyle dedim ve kızdım hiç almadım, ikna için kullanıyorlar testerları..

Orhan parfümeri ise canım alt katta koridorun sonunda önü açık göümlü bir dükkan, eski tarzda bir tabelası var hatta.. Oradan yaptığım alışverişin yazısını mutlaka oku canım.. alışveriş başlığında,fiyatlara inanamayacaksın.. yanındaki diğer parfümlerilerden o kadar düşükki fiyatı mesela pembe greyfurtlu neutrogena normalde 17 tl ama ben 11.50 tl ye aldım.. düşün gerisini :)


*** bir kase lezettcim,teşekkür ederimm :)

alice dedi ki...

orhan parfümeriyi ben de çok duyuyorum şu an daha çok merak ettim bi gidip bakasım geldiii =)

betty boop dedi ki...

mutlaka uğra canım :)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...