İzleyiciler

6 Mart 2012 Salı

Miskin KeK Çekilişinden Gelen Hediyelerimm :)

Sevgili Miskin Kek'in çekilişinden kazandığım hediyelerim geldii :) Bu aralar şans benden yana.. :)

Miskin kekcim okadar özenle hazırlamışki bu paketi o an foto çekmeyi unuttum heycandan. Sonra tabi paketi açıncada kaldı :) Her bir ürünü tek tek sarmış.. Üzerlerine kalpli postitle neler olduğunu yazmış..

Çokda janjanlı bi hediye paketi yapmış :) İçinde rafyalar... Süper enerji dolu bir kutu olmuş :)

Bakalım neler varmış ;)



Bi sürü sample vardı ve denemediğim ürünlerdi çoğu,
Elizabeth Arden, hand cream ve body cream..
Dermokil sample şampuan, 2 3 tanede bende vardı, güzel bir deneme yapacağım :)
Sebamed şampuan ve body cream..
Watsons burun bantlarım bitmişti :)
Bıobis saç dökülmesine karşı şampuan.. Bunu merak ediyodum uzun zamandır :)
Hobby el ve vücut losyonu..

E daha ne olsuunn ;)

Elf kağıt törpümm olsunnn :)









La Roche Posay Makyaj temizleme sütü: Bu süperrrrr oldu benim için. Hem denemek istediğim bir üründür hemde makyaj temizleme jelim bitmişti.. Yeni bir arayış içindeyken ilaç gibi geldii...

Beauty Formulas salatalık özlü el kremi: Watsonslarda görüyordum sürekli. Yapısı güzel hızlı emiliyor.. Kokusu muhteşem... Bi sürü el kremimde olsa sürekli tüketiyorum.. Çoktan çantama attım bile.. E bi krem canavarı olarak ;)




Sally Hansen fıstık yeşili oje no: 03.. Canımm bilmişte göndermiş sankii :) Gözlerimle ahenk içinde olcaklar sürünce. Sally Hansen de denemek isteidğim bi markaydıı..

Nail Trickler: ÇOOOKKK ama ÇOOOoookkk muhteşemm olduu.. Hem siyah ojem bitmişti hemde çok merak ediyordum soyulan ojeleri hemen denedim tabi.. Pıt diye soyuluyor ve tek katta ne kadar yoğun güzel duruyor anlatamam.. Komple uygulayıp bir post yapacağım :)





Nyx siyah göz kalemi ve Pop beauty simli kahverengi göz kalemi swatchları,




Bilseydim siyah göz kalemi almazdımm ;) Ama süper oldu, su gibi tüketiyorum siyah kalemide :) Kahverengide keza öyle en çok kullandıklarımdan :)



Budaa fake and bake altın ışıltılı glossum.. Rujlara farklı bir hava vereceğinden eminim.. Süperrr :)




Bu hediyeleree bayıldımmmm.. Çok güzel olduu.. Tamda bitmek üzere ve almak istediğim ürünlerden de oluşuncaaa :) Tadından yenmedii ;)

Tekrar teşekkürlerrr canım...... Çok mutluu oldummm..

2 yorum:

MiskinKek dedi ki...

Çok sevindim beğenmene. Bu sayede seninle tanışmak çok hoş oldu, öyle tatlı ve şeker bir karakterin var ki, inşallah güzel günlerde kullanırsın :)

Sevgiler...

betty boop dedi ki...

canımmm... umarımm Ankaraya gelirsinn :) çook teşekkürlerrr :)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...