İzleyiciler

2 Mart 2012 Cuma

Nimo Stylo/ Dogo Store Çekilişi

Nimo Stylo ve Dogo işbirliği ile yapılan çekilişten Laptop Sticker kazanmıştım... Yoğunluktan ancak yayınlayabiliyorum yinee :) aflarına sığınarak :)

Bu aralar biraz şans benden yana bakalım.. Başka şekildede şans gülse hayır demiycem ne yalan söyleyim ;) Ehem ehemm.. Konumuza dönelimm...

Dogodan ilk ürünüm oldu.. Daha önce alışveriş sitelerinde ürünlerini görüyordum.. Özellikle ayakkabılar- benim tercihim babetleri- çok güzel.. Yaz için 1 çift almayıda düşünüyorum hatta ama iş hayatından özel bi vaktim kalmadığı için takım elbiseylede babetleri nasıl kombinlerim bilemiyorumm :) Ama olsun benim olsunnn :)

Sitelerinden isteğim bir stickerı seçme hakkım vardı ve tercihim bundan yana oldu.. Rengarenk :) Yalnız ben notebook için beklerden bu netbook boyunda geldi ama olsun zaten netbook alcam yakın zamanda :) Onda kullanırımm..

Nimoya ve Dogoya teşekkürlerrr :)















Nimo blog için tıktık :)

dogo store internet sitesi :http://www.dogostore.com/login.php






2 yorum:

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

ahh canım sans hep yanında olsun ne guzel hedıyeler kazanmıssın sevgıler:)

betty boop dedi ki...

teşekkürler biricitimmm. sende hep şanslı oll :)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...