İzleyiciler

6 Mayıs 2012 Pazar

Alışveriş...

Yine bişey almayacğaım desemde uygun ve ucuz bulunda dayanamıyorummmm :) Alışveriş orucuna girmek şart oluyor böyle olunca ama napalım eksikleri,ihtiyaçlar bitmezz :)

Tunalıdaki Nedu kozmetiğe köpük almak için girdim. Nelerler çıktımm :)
Çook uzun zamandır saç köpüğü almıyordum. Yazın daha pratik saçlar için lazım olur diye alalım dedim
Akad Gardi köpük: 3.90 tl

Rexona Man Deodorant: 5.95 tl. Erkek kardeşim için aldımm:)
Rexona Shower Fersh deodorant: 5.95 tl. Yeni çıkmış sanırım. Pudralı güzel kokuyorrr :)

Ven Asıll Bombaaa.. Pantene saç maskesi ve çitf fazlı sıvı saç kremleriii.. 1+1 kampanyası yapmışlar. Maske-spreyde alabilirsiniz. Benim gibi çiftlide alabilirsinizz.. Ve fiyatıı 6 tl :) Bunları geçen hafta aldım.. Bu hafta içi gidip panteneleri stoklayacağım :) Maskesini kullanıp memnun kalmıştım zaten :) Doğal sentez serisini beğenmiştim...Saç kremlerinide bi arkadaşımda görüp beğenmiştim fırsattan istifade almak gerek :)

Turkuaz rengi diş fırçası kabınıda taksit yaptırabilmek için aldım. Lazım olan bişi sonuçta :) 2.90 tl

Dadya ıslak mendiller: 1.50 tl
Yapılarını,kokularını seviyorum :) Çok amaçlı olarak kullanıyorum :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...