İzleyiciler

1 Mayıs 2012 Salı

Alışverişlerr..

Çoookk uzun bi ara verdikten sonra biriken yazılarlaaa yenidenn döndümm.. Bu sürede alıpta yayınlayamadıklarımın bir kısmı burada :)

İlk sırada rossmann var :) Ufak bir tur atma sırasında sepette buldular kendilerini.
Duş jeli zaten klasik her alışverişte alınıyor 1.90 tl olunca :)

E çoraplar malum artık :)

Avon'un bu şampunalarını merak ediyordum. Mart ayı katoloğunda da indirimli olunca birer tane aldım. 5 tl olması lazımdı :)
Ankarada tunalı yakınlaırnda olanlar varsa saç boyalarını Nedu kozmetikten almalarını tavsiye ederim. Marka ve renk seçeneği oldukça seçkin :) Saç boyarken bi kaç ton karıştırmayı sevdiğim için karma renkler alıyorum :)

Palette renk konusunda oldukça başarılı bence :)

Flormar eyeliner ve yeni çıkan ultra black göz kaleminide merak ediyordum zaten..
AlixAvien maskede hediye. :) Bu kadar alışveriş yapıyorum yok muhediyeniz diyince kız utandı verdi :)

Kullandıklarımın yazısı sırayla gelecek :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...