İzleyiciler

31 Mart 2013 Pazar

FlorMar Mat Touch Fondöten




FlorMar'ın Mat serisi genel anlamda beğenildi. Ben bu seriden sadece fondötenini denedim. Sanırım 3 şişe bitirdim :) Benim kullandığım M302 natural begie. Gerçekten mat bir bitiş sağlıyor. Parlama yapmıyor. Fakat benim tenime çok uymadı sanırım. Boyun çene arasında ton farkı oluyordu. E niye 3 şişe bitirdim o halde :) O dönem istediğim gibi fondöten bulamadım. Alışverişede vaktim yoktu. Tek çare alışmışlığın verdiği etkiyle parfümeriye girip alıp çıkmaktı :)

Kapatıcılığı konusunda önerebilirim. Fakat yüzde sabitlenmiyor. Benim gibi elinizi yüzünüze çok götürenlerdenseniz, masanız,defteriniz turuncu turuncu olabilir :) Pompalı oluşu hijyen açısından güzel. Yüzde dağıtması da kolay. Fiyatı uygun 20-25 tl arasındaydı sanırım.

Yinede denenebilir :)


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...