İzleyiciler

31 Mart 2013 Pazar

Watsons & Gratis Alışverişi - Yorumları


 Watosns Maskerleri Meşhur malum.. Aldığım dönemde maske alan şampuanda hediyeydi. Makeyi kullanıyorum. Henüz şampuanı kullanmadım.  En kısa zamanda kullanıp yorumlayacağım. Makelerin ise her çeşidini denedim ama en sevdiğim ballı ve bira özlü olanı :)

Listerine ise vazgeçilmezim. Diğer çeşitlerini kullanmadım fakat een fresh olanı - acı da olsa- bu diye düşünüyorum :)



 Garnier 3'Ü 1 Arada temizleyici :  Sürekli alıyorum ve gayet memnunum.


 Otal Kükürtlü Sabun: Cilt yağlanmaları ve sivilceler için etkili olduğu söylenir. Eskidende kullandım. Bitirince yorumlayacağım.


Stop Ever Ağrı Kesici yada Ateş Düşürücü Bant :  Bu serisinin Bel ve boyun tutulmalarına karşı olanı da var. Buz dolabında yada oda sıcaklığında saklayabiliyorsunuz. Bence buz dolabı daha iyi. Buram buram nane kokuyor. Yapısı jel şeklinde. Bir çok defa kullanılabilir. Ateş düşürmede daha etkili olabilir. Benim sancılı baş ağrıma yeterli olmadı :( Ama serinlemek için bile ideal :) Buz gibi oluyor alnınız bi anda :) Nane aroması gözleri biraz yaşartsada sevdim :) Zaten çok ucuzdu :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...