İzleyiciler

29 Kasım 2011 Salı

AYAKKABI ALIŞVERİŞİM MARKAFONİ&TRENDYOL&SHOETEK

Öncelikle bu ooldukça geç kalınmış bir yazıdır belirtmek istedim. Son zamanlardaki iş yoğunluğumdan resimlerini çekip yayınlayamadım. İlk olarak markafoniden aldığım BETA marka taba rengi spor ayakkabılarla başlayacağım. Bu markafoni kargo gönderim işini bence biraz daha hızlandırmalı çünkü bunların hepisni bayramda sipariş vermiştim ve en geç markafoniden geldi,geçen hafta ulaştı elime,hoş aciliyeti yoktu ama biraz daha hızlı olsun isterdim :)

Bu aralar taba rengine sarmış bi durumdayım. Gözüm hep bu renkte ve asilde duruyor bence.Basit bir kıyafeti bile ayrı bir hafaya sokuyor. Derisi yumşacık. Zaten BETA'nın ayakkabılarına söylenecek bir söz yok. Bu cicileri 70 tl'ye aldım. Aynı tonda deri bi ceketle ve kotla güzel duracağını umuyorum :) Bu arada okadar rahatki pamuk gibi. Tekrar çıkarsa kaçırmayın ;)











Bunlarda Trendyol'dan.Trendyolu kargo bakımından daha hızlı buldum diyebilirim :) Bitti bitecek diye acele ettim ama daha sonra benzer sitelerde aynısını tekrar gördüm :)




Markasını hatırlamıyorum ama çok bilindik bi marka değil. Çok ahım şahım kaliteli olduğunu söyleyemem ama sezonluk ihtiyacınızı giderir.
Zaten 35 tl'ye almıştım. Amacım spor salonunda falan kullanmak.











Bunlarda SHOETEK'den. Aylardır heves ediyordum bu modele.Bayramda kargo ücretsiz fırsatından yararlanarak hemen kaptım :D Bu fıstıklar 53 tl :) Giymeye yürek ister. Okadar yükseklerkiii.... 13 cm. Giydim adım atamıyorum. Bunlarla yürümek için ayrı bi ders falan almak lazım. Renklerine vuruldum. Kotun altında falan muhteşem durum ama yol falan yürümek imkansız. Artık otururuken falan giyerim napiim :D Diğer renklerindede aklım kalmıştı aslında :D Ama koleksiyonumun değerli bi parçası oldu bu şekerler.

Bu arada shoetek kargo işinde oldukça hızlı siparişten 2 gün sonra elime ulaştılar.. Shoetek'i bilmeyenler
burdan buyrun





















0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...