İzleyiciler

29 Kasım 2011 Salı

Haftasonu Aldıklarım...

E hafta içi yoğunluğunu ve stresini ancak alışveriş ile atabiliriz dimi? Başka önerisi olan varsa teklfilere açığım ;) :P

Nereye gidersem gideryim watsons varsa uğramadan çıkmam. Hiç birşey almasam bile bi tane makyaj pamuğunu atarım sepete. Ben çok memnunum bu pamuktan. Özellikle 100 lü pakette olması süper fiyatıda uygun. 2.50tl

Bu sefer geçen gün bi blogda okuduğum yazı üzerine bu lip balmı aldım ama almasam daha iyiymiş. Bunun bi renki bi renksiz olanı varmış. Ben renki olanı aldım. Meğersem magic lipmiş hiç bakmadan attım sepete tabi, arabada sürdüm eve bi geldim dudaklar kıpkırmızı...!!!! 0_0.. Ben renksiz istiyordum oysaki. Bide çatlamıştı dudaklarım aralarına iyce yer etmiş bu şekercik. Kırmızısıda pembeye yakın çartlak bir ton olunca kıyıda köşede kalcak bu beiş ama bakcaz bi çaresine artık :) Bi ara yeşil renkte sihirli rujlar vardı annemim çocukluğunda falanda varmıi aynı mantıktan yapılmış bi ürün :) fiyatı 3.99 tl. Nivea alsam daha iyiydi :)




Neutrogena Dudak Kremi; son zamanlarda soğuktan dudkalarım çok çatlıyor. Belki bu daha iyi gelir dedim aldım. Beyaz yapılı spf si yükske nede olsa ama ı ıh buda çok istediğim gibi bir sonuç vermedi. Biraz daha yağlı yapıda olsun istiyordum ben. Yine nivea'ya döncem sanırım. Bildiğin yoldan şaşmamak gerek. Ama bu ürünüde beğnmedim değil. Nemlendirmesi gayet güzel fakat çok uzun sürmüyor. Tunalı pino'dan 6.99 tl ye aldım





Listerine'nin çanta boyuda çıkmış. Kaçarmıııı aldım hemen. Çantamdan naneli şeker eksik olmaz zaten ama artık listerinede eksik olmayacak. Nefes tazelemeye çok özen veririm ve bence bir bayan için çok önemli bir nokta. Kesin alın derim yine tunalı Pino'dan 2.99tl ye alıdm. 50 ml olması lazm.






Flormar Göz Makyaj Temizleme; Gördüğünüz gibi çift bazlı hızlıca sallayıp iki tarafın birbirine karışmasını sağlıyorsunuz. Bu 2. şişem.Yazısı için
burdan



Bu arada resimler pek net değil :( kusura bakmayın tlf azizliği :(






2 yorum:

Uzun ince kıvırcık dedi ki...

güle güle kullan hepsini :) bende bu hafta sonu watsons a sadece dudak lip balmı almak için gittim hatta iki tane aldım aksine benm de çok hoşuma gitti :))

hayatreceli dedi ki...

merhaba bloğunuz izlemeye aldım beğendim:)sizde bana destek olurmusunuz sevgiler...

http://hayatreceli.blogspot.com

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...