İzleyiciler

28 Kasım 2011 Pazartesi

:) BİTENLER.... :)




Listerine Gargara; tek kelime ile harika bir ürün. Ömür boyu vazgeçmem artık. Bu kadar iyi temizleyen bu kadar nefesi tazeleyen başka bir ürün daha görmedim. Herkesin mutlaka bir tane alması lazım.

Flormar göz makyaj temizleme; Artık daha iyisini bulana kadar vazgeçilmezim oldu. Beklentimin üzerinde bir performans sergiledi. Yeni bir tane daha çoktan aldım kullanıyorum bile. Çift bazlı bir yapısı var, waterproof makyaj ürünlerini bile çıkartıyor. Ne bir yanma ne bir acıma asla yok. Zorlanmadan tüm makyajı silip atıyor. Biraz yağlı bir yapısı var ama zaten yıkayınca oda geçiyor. Ve kirpikleri beslediği düşüncesindeyim. Yaklaşık 2 aydır bunu kullanıyorum ve o günden beri kirpiklerimde belirgin bi seviyede değişiklik farkettim,rimel sürünce daha dolgun ve uzun duruyor. Çevremdekiler bile farketti, E kirpikler için de başka bi ürün kullanmadığı için aklıma tek olarak flormar'ın etkisi olabileceği geldi. Bi deneyin derim ;) Ayrıca fiyatı da 7 tl. Gerçekten müthiş diyorum..

Nivea Duş jeli & kremi; Daha öncede bitirmiştim
yazısı için buraya

Taft Saç köpüğü; Önceden çok severek kullanıyorum, Saçlarım dalgalı yazın yıkayıp köpükle şekillendiryordum ama deyim yerindeyse kazık gibi oluyor saçlar. Yapış yapış hoşuma gimiyor. Artık jöle,köpük vs ürünler kullanmıyorum..




Watsons Ballı Saç Maskesi: Kokusu,yapısı Muhteşemmmmm.... Öyle çok pahalı saç maskelerine artık pabuç bıtakmıyorum. Benim saçlarıma çok ama çok iyi geldi. Mis gibi de kokuyor. Şuan buğdaylı olanı kullanıyorum. Ama ballı daha bi yumuşak yapıyor sanki.. Yine yeniden her zaman ilelebet kullanırım...

Superdug Hindistan cevizi ve Bademli Saç Maskesi: Kokusuna aldanıp aldım ama tavsiye etmem çünkü maske özelliği yok bence,sıradan bi saç kremi gibi kullandım üstüne buğdaylı maskeyi yaptım ki yumşatsın. Maske gibi kullandığımda saçlarımı okadar sertleştirdiki tarayamadım bile. Kokusu da yıkadıktan sonra bi acılaştı zaten. Bunun birde naneli olanı var o nasıl bilemiyorum ama bu berbattı :(



Krudviat vücut losyonunu:Geçen yıl watsons'dan almıştım. Çok hafif bir çiçek kokusu var. Almanya'dan ithal edilmiş, yapısı,nemlendirmesi,kokusu çok ama çok güzeldi bence. Elimdekiler bitince tekrar alırım. Zaten Alman kremleri meşhurdur. Denemelisiniz... :)

Uni vazelin: Klasik beyaz vazelin.. kış aylarında; el,ayak bakımı çatlamış dudak gib gibi çok işlevli olarak kullandım. Her zaman evde her hangi bi marka bulunur.Zaten çok çabuk tükenmiyorlar. Bu bitirdiğim 2. kavanozdu.Tabi 3 yıl önce aldığımı varsaymak gerek :)

Dove Salatalık özlü krem: Kokusu buram buram salatalık kokuyor :) Ama seviyorum bunu.. Gayet fresh. Sürünce şöööyle bi yayılıyor. Bugüne kadar 3-5 kavanoz bitirdim heralde. Yine alırım :)






Avon professional clear skin serisinden termal maske.İçindeki kullanım klavuzunda haftada 2 kez kullanılması öneriliyor,temizlenmiş cilde uygulanıyor, nemli yüze masaj yaparak sürüp 10dk kadar beklemek gerek. Gözenekleri temizlemeyi ve küçültmeyi vaad ediyor. Ben bu şekilde uyguladım ama öyle bi ısında termal etki görmedim. Sonra duş esnasında kullanmaya başladım, sıcaktan ve buhardan olsa gerke daha etkili oldu,sürer sürmez ısınmaya başladı. Pütürlü yoğun bir yapısı var çıkartırkende ovarak çıkarttım. Temizleme kısmında sorun yok fakat gözenek küçültmede başarılı bulmadım. Tekrar alacağımı zannetmiyorum :(





Rexona'nın bu kokusunu pek sevmedim, diğerlerine kıyasla..
Baskın bi gül kokusu var, gül pudra kokusu karışımı desem daha doğru olur.

Fakat koruması gayet iyi.. Zaten bi süre sonra kokusu uçup gidiyor :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...