İzleyiciler

19 Kasım 2011 Cumartesi

E.L.F Alışverişi...Bol Resimli







Öncelikle bu geç kalınmış bi yazıdır! :)
Bu cicleri artık alamıyoruzzz :( Ben elf'i geç keşfedenlerdenim, alışveriş yasağı gelmeden 2 gün önce sipariş etmiştim ve gelmeyecek diye cok korkmuştum ama geldiler :) Fakat çok çook ahım şahım değiiler.. aynı fiyatlara flormar,golden rose alınabilir diye düşünüyorun. Allıkların kalıcıklarını falan çok sevmedim sanki :) Tabi sevdiklerimde vaar ;)

Şimdi detaylı bakalım...

Öncelikle yukardaki resimde sağda siyah tüpte olanı sipraiş etmemiştim ama gelmiş :) spf 30 fakötrlü renkli krem mi desem,makyaj bazı mı desem ne desem bilemiyorum. Onun resmini çekmeyi unutmuşum daha sonra detaylı bi yazı daha yazıcam onun için :) losyon gibi bir yapısı var.Ama renkli kapatıcı değil sanırım çünkü sürünce cilt hemen emiyor bi kapatılığıda yok,bende fondöten altına kullanıyorum :)


Fırçalar :)


E.L.F'nin fırçaları meşhur zaten :) Pudra fırçasını henüz kullanmadım ama onun da tüyleri yumşacık :)

Soldan başlarsak;

1.olan eyeliner fırçası : Ben göz kalemini dağıtmak için kullanıyorum. Gayet pratik oluyor,resimde tam belli olmasada küt uçlu bi furça


2.olan tırnak etlerini itmek için, zaten kalsik hepimiz biliyoruz. ucu silikondan yapılmış, manikür için ihtiyacım vardı zaten.

3.olan açılı far fırçası : Bundan 3-4 tane almadığıma pişmanım, far sürerken çok rahat oluyor,özellikle göz kapağına far sürerken fırçanın ucu sayesinde ovalliği rahat verebiliyorsunuz.

4.olan kaş fırçası : Bunu gereksiz yere aldım,pek kullanmıyorum.

5. olan pudra fırçası: Henüz kullanmadım ama hem pudra hem allık fırçası olarak kullanılabilir.



Genel olarak fırçalardan memnunum,zaten daha yeni kullanmaya başladım. Tüylerinde dökülme vs gibi bi sorun görmedim. Zaten elf fırçalarının seveni de çok :) Heralde tanesini 2gbp'ye falan almıştım. Gayet uygundu fiyatları










Lip Gloss'lar.

Elf'in bu glosları da henüz açılmadılar :)




İnce uzun olanların gramajı çok az 1 ayda bitecek gibi duruyorlar. Uçları fırçalı altından çevirerek kullanıyorsunuz. .






Bu renkler en çok tercih edilenler zaten :)








Gördüğünüz gibi 2 taraflı. Beyaz olan tarafı buram buram nane kokuyor :) Dolgunlaştıma özelliği var zaten. Pembenin üzerine sürüyorsunuz :)

Ama tek tek de kullanılabilir, ayrıca rujun üzerine sürülebilir :) Bununda gramajı çok düşük, hemen bitecek gibi :)












Swatch pek net olmadı ama renk yakın cıktı en azından.

Gül kurusu pembe arasında.
Beyaz olan kısmında ise hafif morlu simler var.










Bu gloss o dönemki kampanyada hediye olarak gelmişti. Rengi tam bana göre,tam benim rengim. Kokusu muhteşem zaten vanilyalı bir kokusu var tadıda öyle. Bitmesin diye çok kullanmıyorum. Kahve,dore veya gri makyajı bence cok güzel tamamlıyor. Yapısı akıştan değil, resimde de görüğünüz gibi biraz daha yoğun. Bundan da keşke bi kaç tane alsaydım. :)


Bu da kahverengi rimel,çift taraflı. Bi tarafı waterproof,diğeri ise regular. Toplamda 4 5 kez kullandım ama kurumaya başladı, hiç memnun kalmadım. Kirpikleri birbirine yapıştırıyor ve plastik gibi bi yapıda olmasına neden oluyor. Sürdükten bi kaç saat sonra lastik gibi oluyor topak topak olunca tırnaklarımla temizliyordum. Çok kötü!!




En çok sevdiğim ürünü. Badem yağı ve e vitamini özlü tırnak eti yumşatıcısı. Tahta kalemi gibi :) Kullanımı ve taşıması pratik. Çok ama çok sevdim... Ortalama 2-3 tl gibi bi fiyatı vardı,o dönemde aynı ürünler burda 15-20 tl arasındaydı üstelik. Kesinlikle herkesin kullanması gereken bi ürün. Manikürden sonra yada ojeyi sürdükten sonra kullanabilirsiniz. Nemlendirmesi de uzun süre kalıcı ayırca.Bu bittikten sonra badem yağını pamuklu çubukla tırnak etlerine kullanmayı düşünüyorum.




Bu farlar çoook ama çok kötü!! Renkleri belli bile olmadığından swatchlayamadım. Biri pembe-dore, diğeri kahve-yeşil. pembe-dore'nin rengini vermesi diğerinden daha da zor. Kahve-yeşil daha kullanışlı. Ama bu farlar krem yapıda. sürünce ıslak ıslak duruyor ve renkleri çok güzel durmuyor. Ayrıca yapış yapış bir his bırakıyor.Sevmedim!


;






Bu shimmer paletini de hiç mi ama hiç sevmedim. Günlük makyaja abartı kaçıyor ve kalıcılığıda iyi değil. Bütün tonlarda aynı duruyor zaten. Ancak kaş altında falan sürüyorum ben onda bile pırıl pırıl oluyor,sahneye çıkacak gibi :P Bide hemen eriyo bi değişik oluyo, vazelin gibi yapıları var. Belki kışın kullanılır :D







Genel olarak yorumlayacak olursam.. Çok çok olmazsa olmaz değiller.. Fiyatları gayet uygun. Krem farlarını hiç sevmedim. Niyetim sadece fırça almaktı ama diğerlerini de denemek istedim. Allıkları ayrıca çekmeyi unuttum ama onlarda toz toz oluyor memnun kalmadım fakat seveni çok :)

UK'den geliyor ürünler fakat arkasınba baktığımızda made in china yı görünce zaten iyki çok almamışım dedim. Muadili ve daha kalitelisini aynı fiyatlara buralardan da bulabilirz diye düşünüyorum. Glosslarına ve fırçalarına diyecek sözüm yok harikalar!.

Fakat bunları kullanmaya başladığım ilk hafta (allıkları demek daha doğru belkide) yanakalrımda sivilceler fısırdamalar oldu,sonra kullnamayı bıraktım. Allıkların etkisini çok olduğunu düşünüyorum,en başta yazdığım fontötensimsi şeyde siyah nokta ve yağlanma yaptı. Şimdi ara sıra kullnaıyorum yine. Direk suç atarmış gibi olmayı diye yine bir şans veriyorum ama çok uzun süre cildimde tutmuyorum :)
Bunca şey 80 tl tutmuştu, ama yarısı gereksiz yere aldıklarım yüzünden oldu :(

Yine de güzel bir deneyimdi Elf... :)

(not: fotolar tlf çekimi olduğu için çok net olmadı )

4 yorum:

Çirkin Hatun dedi ki...

hepsi cok güzel <3
güle güle iyi günlerde sür/kullan :)

Benden Bişeyler dedi ki...

ahh ahh niye bol bol almadıysak elimizde fırsat varken:( valla alamadığım fırçalarda kaldı gözüm:(

betty boop dedi ki...

fırçalar iyide, allık falan bende sivilce yaptı.. çokta kaliteli değil sanki yanlış mı düşünüyorum???

beyaz kedim dedi ki...

Ben ABD deki sitesine baktım. Zaten o sitede yurt dışına satış yapılmıyordu. O kadar ucuzdu ki gözlerime inanamadım. Pek çok ürün yalnızca 1 dolardı. Ama ABD dışına çıktı mı fiyatı anında artıyor..

http://beyazkedivekozmetik.blogspot.com

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...