İzleyiciler

14 Kasım 2011 Pazartesi

The Body Shop Lip Butter..

Limon & Mango İkilisi :)





Bu minik butterları 2 al 1 öde kampanyasından iki ay önce almıştım. Normal fiyatı 12.90 tl ama bu kampanya saysesinde çooook çoook daha ucuz bi fiyata sahip oldum bu cicişlere :) Keşke ikisinide mangolu alsaydım. Çünkü o daha güzel kokuyor :) Hatta biraz daha fazla alıp stoklamadığım için pişmanım bile. Gördüğünüz gibi ufacık kutusu. Parmakla almak istemiyorum hijyen açısından o yüzden ruj fırçasıyla kullanıyorum :)







Kokuları body butterlerla aynı. Yapıları daha yoğun. Mangoluyu henüz kullanmaya başladım. testerlardan koklaya koklaya doyamamıştım, Limonluda güzel kokuyo ama mango çoktan fethetti benii :)

Nemlendirmeleri güzel, gayet memnunum. Zaten TBS'nin hangi ürününü memnun etmez :)

Bence mutlaka bi tane makyaj çantanızda olsun derim :)


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...