İzleyiciler

9 Kasım 2011 Çarşamba

Deodorant... Nievea & Rexona





Nivea deodorantları uzun yıllardır kullanıyorum. En çok eparl beauty'nin kokusunu seviyorum :) Diğerler kokularıyla karşılaştırdığımdan bende en iyi koruma sağlayan bu oldu.

Double Effect ise hoş kokusu ama vaad ettiği işlevleri yerine getirdiğini düşünmüyorum. Bunları duş jeli hediyesi ile birlikte almıştım. Hepsi bitti :) Şuan rexona kullanıyorum..





Her iki Rexona'nın kokusuna da bayıldım. Sağdaki rexona crystal olan siyahlar üzerinde leke bırakmama özelliği var.. Nivea'nın aynı özellikte olanını erkek kardeşim için almıştım ama pek faydasını görmedim,sanki bu daha etkili gibi geldi ama deodorantlar genel olarak malesef zararlılar :( Ama ne yazıkki onlarsızda yapamıyoruz. Şuan bitmek üzere olan pembe rexona'yı kullanıyorum. Yakında onla ilgili de bir yazı hazırlayacağım.











Genel olarak baktığımda rexona'nın koruması nivea'ya göre daha uzun süreli. En azından bendeki etkisi daha kalıcı. Bir süre rexonaya devam edeceğim :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...