İzleyiciler

8 Kasım 2011 Salı

Yüz Kremleri..




1) Nivea Günlük Bakım Kremi ( kavanoz): Şuan 2. kavanozunu kullanıyorum. 1+1 kampanyasından almıştım. Genel olarak nemlendirme özelleiğinden memnunum, yağlandırma yapmıyor. Kokusuda hoş.. Dha öncede dediğim gibi niveanın ürünleri muhteşem sonuçlar vermesede hiç kullanmamaktansa rutin işlevini sağlama açısından faydalı oluyor. Zten 20 tl gibi bi fiyatı vardı. Fiyat/performansa göre gayet iyi.

2) Nivea Control Shine: Bu kremi Nivea Visage Young serisini kullandığım dönemlerde kullanmıştım. Kokusunu bayıldım. Harikaydı. Sırf kokusu için tekrar alabilirim. Yağlandırma yapmadan nemlendiriyordu. Makyaj altı içinde kullandım. Çünkü hemen emildiği için fondötenin kusmasına neden olmuyordu. Elimdeki kremler bitince tekrar alabilirim.

3) Diadermine: Bunuda 1+1 kampanyasından aldım. 2 kavanoz bitirdim. Ama geçtiğimiz yıllardada bi iki kavanoz daha bitirmişimdir. Bu kremden de memnun kaldım. Nivea ya göre daha losyon tarzında. Yağlandırma yapmadı.

4) Loreal: Kaçıncı kavanoz bitirdim hatırlamıyorum. Yine 1+1 kampanyasından aldım. yapısı nivea gibiydi.

Kremleri genel olarak 1+1 olarak daha uygun fiyata aldım. İçlerinde en yoğun yapılı olan Niveaydı. Hiç birinden bir zarar görmedim.. Elimde hala diadermine ve Loreal dan açılmamış birer kavanoz bulunmkata. Onlar bittikten sonra daha profesyonel kremler kullanmayı düşünüyorum.

Sizler hangi kremleri kullanıyorsunuz? Önerilerniz neler? :)

2 yorum:

kitten dedi ki...

control shine olanı merak ettim

darkbluekitty.blogspot.com

betty boop dedi ki...

kiiten'cım cildim çok yağlı olmadığı için bende çok kontrol sağlamadı :) ama sırf kokusu ve losyonumsu yapısı sebebiyle stoklarım bitince tekrar alabilirim :)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...