İzleyiciler

17 Aralık 2011 Cumartesi

Markafoni Hakkında...

Buradaki yazımda bahsettiğim taba rengi BETA spor ayakkabımı bugün giymek istedim. Akşam eve gelip ne göreyim ayakkabının çiftleri arasında ton farkı var, sol olan gayet taba rengi sağ ise solmuş.. Bugüne kadar hiç giymediğim için farketmemiştim. 50mt kadar bir yol yürüdüm sadece. Eve gelir gelmez müşteri hizmetlerini aradım. Ürünü alıcı ödemeli gönderebileceğiimi firme tarafından incelenip duruma göre haber vereceklerini ilettiler. 30 günlük süre geçmediği içinde siteden hemen iade talebi girdim. Ama okadar çok sevmiştim ki ayakkabıyı bi anda soğudum. Pazartesi yurt içi kargo ile geri göndereceğim. Sonuçta ayakkabıda bi deforme olma durumu yok, bendne kaynaklı bi sorun da değil. Bariz ton farkı var, nasıl atladım ilk aldınca incelemeyi bilemiyorum. Ama çok moralim bozuldu.. İlk zamanlarda olsaydı bu kadar sorun olmazdı belki ama şimdi azıcık da olsa giydiğim için sorun çıkartırlarmı bilmiyorum...Ama bir daha bu tarz renkte birşey almayacağım, yada alırsam didik didik bakacağım...

Sizin başınıza böyle bir durum geldimi?? Yardımlarınızı rica edeceğim... :(

3 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

benzerini yaşadım ben de
ayakkabı da cok oluyo.
tokaları farklı idi.
iade et anlat derken 2 3 hafta geçti
ama aldılar
hiç bi sey almadım o gunden sonra
10 tl kupon gonderip duruyorlar almıcam inat etttim

betty boop dedi ki...

yazlık bi ayakkabı oldğu için 2 3 haftaya razıyım artık, sorun düzeltilsinde, peki sen kullanmışmıydın canım? valla bende artık almıcam, ebay den ne varsa alıyorum orda bile sorun yaşamadım.. yani cidden markayı kötülemek oluyo bunlaırn yaptığı.. can sıkıcı.

REÇELİM dedi ki...

canım markafoniden sürekli alışveriş yapıyorum ama bu güne kadar hiç iade yaşamadım o yüzden sorun çıkartırlar mı bilmiyorum ama sanmam geri alırlar çünkü memnun değilsin zorluk çıkartıcaklarını zannetmiyorum..
sevgiler...

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...