İzleyiciler

11 Mart 2012 Pazar

Gratis Alışverişim

Bunları aslında 10 gün önce Bahçeli/gratisten almıştım ama yazısını unutmuşum :) Kızılayada gratis açılınca çok sevindim. Hoş dün adresini karıştırıp İzmir 1 caddesi yerine İzmir 2 caddesinde gratis aradım durdum bulamadım :(



Watte-paas 100 lü disk pamuklardan 2 paket aldım. Birini açtım kullanıyorum :) Çok memnunum. Watsons pamuktan daha sert ve sıkı yapıda ama temizlerken daha rahat oluyor. Biraz daha bi süre deneyip kesin kararımı vericem. Watsons hemen yumşayıp tel tel oluyor bazen sinir bozucu olabiliyor bu durum. Ama gratisinki daha kumaşımsı bir yapıda diyebilirim :)
Fiyatıda uygun 2.50 tl :)

Uni ıslak mendiller: Çantaya atmalık.. Çocukken ilk cıktığı zaman bu mendiller çok ama çok pahalıydı :) Şimdi sudan ucuz oldular.. 3lü paketi 1.25 tl :) İkisninde kokusunu seviyorum.. Mendillerin yumşak yapısınıda :)

Gratis Siyah nokta burun bandı:İçinde 6 tane var. Daha önce watsons burun bandını kullanıyordum. Fena değildi.. Ama bundanda 1 tanesini denedim. Watsons daha iyiydi sanki bilemedim. Paketi bitirince karar vericem :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...