İzleyiciler

8 Mayıs 2012 Salı

Biten Cilt Bakım Ürünleri..

Jaxa markalı ürünleri Ankara-kızılay'dan kuaför malzemeleri satan bir sokak var oradaki dükkanlardan almıştırm. Her biri 5 er tl olması lazım..

Jaxa Çilekli body&face scurb: İçersindeki partiküller çok sertti. Cildi çizme boyutunda hatta. Duşta kullanıp bitirdim. Bi acayip kremsi yapısı vardı. Kokusuda kötüydü.. Tavsiye etmem.

Jaxa Soyulan Maske: Diğer soyulan maskelerden bi farkı yoktu. Sadece daha güçlü bi yapısı vardı diyebilirim Bu markayı tekrar alacağımı zannetmiyorum. 1 yıldan uzun sürede ancak bitirdim zoraki.

Olay Yüz Temizleme Jeli: Kokusuna bayıldım. Ama bu tarz ürünlerde parfüm olmalımı olmamalımı emin değişilm. Güzel kokulu şeyleride seviyorum. Mutlu ediyor beni. Temizlemesini sevdim. Gözlerimide yakmadı. Güzel köpürüyor ayrıca. Tekrar alabilirim.

La Roche Posay Krem:Çok çok sevdim.. Yazısı için
tıktık

Watsons Disk Pamuk: Gayet güzel ve ekonomik. Tekrar alırım.

Gratis Siyah Nokta Bantları: Watsons burun bandını daha çok sevmiştim. Pek etkili gelmedi bana.

Rival de Loop Maske: Yazısı için tıktık

1 yorum:

parfümümün kokusu dedi ki...

Keşke bende aldığım şeyleri kullansam,alıp alıp kenara atıyorum :)) ayrıca sizi mim^ledim detay için blogumuzu ziyaret edebilirsiniz :))

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...