İzleyiciler

21 Mayıs 2012 Pazartesi

Biten Cilt Bakım Ürünleri...

Bioderma Sensibo H2O: Artık sağır sultan bile duydu bu ürünün methini :)O yüzden ayrı bi yazı hazırlamaya gerek yok sanırım :) muhteşem,süper harika ötesiii...Göz ve yüz makyajını durulamaya gerek olmadan silip atıyor.. Oldukça başarılı.. 2.galonu kullanmaya başladım bile. Ayrıca uzun sürede gidiyor. 1+1 kampanyasıyla almıştım.Baya bi bereketli oldu :) Ne bir alerjik reaksiyon ne iritasyon... Herkese şiddetle tavsiye ediyorum. Mutlaka bi tane bulunmalı dolaplarda :) Yani en azından göz makyajımı bundan başka bir ürünle temizlemem artık, Kat kat rimeli bile söküp atıyor :)
La Roche Posay Legere Nemlendirici: Yazısı için tıktık :) Beğendim. Çok hafif. Bitirdiğim 2. tüp. 3. yolda ama kullanmaya kıyamıyorum :) Yaz sıcaklarında kullanmak üzere bekletiyorum. Tekrar alırım :)

The Body Shop Lemon Lip Butter: Kışın %50 indirim kampanyasındna almıştım. Nemlendirmesi güzel. Kokusuda güzel. Fakat lip butter ürünlerinde bu tarz kutucukları sevmiyorum, hijyen açısından. Sürekli yanımda fırçada olmuyor. Şuan mangolusu var, eğer bunlarıda stick haline getirirlerse tekrar alırım :)

The Body Shop Carrot Yüz Kremi: Yine indirimden almıştım :) Yapısı fena değil ama hemen emiliyor ve matlık sağlıyor. Fakat kokusunu sevmedim beni baydı. Zaten artık üretilmiyor.

FlorMar Göz Temizleme Solisyonu: Biodermayı keşfedene kadar devamlı alacağım bi üründü :) ama kısmet değilmiş.. yazısı için tıktık

2 yorum:

Grace Happy dedi ki...

body shopın havuclu olan serısını ben begenmıstım azıcık yaglı bulmustum gercı body shopın ozellıgı :)

Adsız dedi ki...

epilasyon merkezleri istanbul paylaşımlarınız için teşekkür eder.

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...