İzleyiciler

19 Kasım 2011 Cumartesi

Siyah Maske


Bu maskeyi ebay'den aldım. İlk sipariş ettiğimde beklentilerim çok farklıydı. Belkide çok aşırı siyah noktam olmadığı için beklentilerimi karşılamadı. Sitedeki resimlerdeki görüntüler feciydi :) o kadar derinlemesine temizleme bekliyordum ama benden söküp attığı bişey olmadı malesef, yüzdeki küçük tüylerden başka :) Çok yüzeydekileri,çok yüzeyde olanları çıkartıyor sadece. Ben daha da derinlemesine bir şey beklemiştim :( Maskeyi sürünce asfalt gibi oluyor suratınız :D akşam yapmayın evdekiler korkar :D Ama cildin yağını alıyor her maske sonrasındaki gibi yumşaklık sağlıyor ama o kadar, bitsin diye kullanıyorum :)

Bilmeyenler için: Bu maske TR de yok :) çok büyük bir kayıpta değil, jelimsi bi yapısı var. Adı üstünde siyah. Soyularak yüzden çıkartılıyor. Yüzünüz baya bi geriliyor kuruduğunda. Sürerken dikkat etmek gerek, ne çok ince ne çok kalın sürmeyin. Temizlemesi zor oluyor ozaman :)


1 yorum:

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

sürünce nasıl görünürüz acaba:))

http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...